Dygn 60

Ny dag utan valpar. Pixie hade kissat inne i natt:( va ute med henne vid 21 igår och vid 6 i morse va mannen uppe och moppade/tvättade upp efter henne. Hon hade självklart kissar på Melissas lek matta:( Varför denna kärlek för mattor?? Kan inte vara långt kvar nu när hon har börjat med detta. Gjorde det på slutet sist med och ett tag efteråt. Inte ok att kissa inne. Blir fler turer för henne nu på dagarna så hoppas vi att valparna kommet snart. Min syster har bf den 9/8, Pixies ska vinna och valpa innan hon!! Hehe. Så länge alla valpar, Pixie, Mocca och bebisen mår bra så får vem som komma ut först;) Ne nu ska jag hälla i mig kaffet sen ut med tjejerna. Pixie ligger under min fåtölj, skydd från mini i gåstolen;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!